Dodací lhůta je u většiny položek nástrojů a nářadí 2 - 4 týdny od objednání (týká
                se České republiky, doba je závislá na rychlosti přepravců). Ve výjimečných situacích
                a v případě nedostupnosti zboží ve skladu společnosti Stubai Werkzeugindustrie GmbH
                je dodací lhůta delší. O případném zdržení objednávky zákazníka informujeme v klientské
                administraci (viz informace níže). Dle našich zkušeností s dodavatelem je podstatná
                část sortimentu (cca 90%) dostupná k okamžitému odběru.
            
            
                Dodací lhůty se budou průběžně zkracovat.
            
            
                Zboží je zasíláno na dobírku popř. na fakturu (u zákazníků z řad živnostníků, výrobců
                a opravářů hudebních nástrojů a škol).
            
            
                Cena poštovného a balného při platbě převodem činí 169 Kč (Česká pošta nebo PPL) včetně DPH.
                Při platbě dobírkou po obdržení zboží je cena o 30 Kč vyšší.
            
                V den odeslání zboží z našeho distribučního centra informujeme klienta o této skutečnosti
                emailem nebo krátkou textovou zprávou.
            
            
                Pokud preferujete rychlost zaslání, doporučujeme zadat platbu dobírkou při obdržení
                zásilky, pokud hotovostí platit nehodláte, zvolte platbu předem na náš bankovní
                účet u Fio banky.
            
                Výhody nákupu v internetovém obchodě "Profesionální nástroje a nářadí Stubai"
            
            
                - nabízíme široký sortiment nástrojů a nářadí od rakouské firmy Stubai Werkzeugindustrie
                    GmbH
- nabídka je neustále aktualizována a rozšiřována
                Dodací podmínky pro země EU
            
                Zboží zasíláme i v rámci zemí EU. Poštovné a balné činí 200 - 500 Kč včetně DPH
                (7 - 17 EUR) a je kalkulováno až po provedení nákupu individuálně našimi pracovníky
                podle objemu a hmotnosti zásilky. Klient je do dvou pracovních dní od provedení
                nákupu kontaktován emailem a je mu zaslána informace o přesné částce poštovného
                (bez ohledu na to, zda bude objednávku hradit převodem či dobírkou). Cena nákupu
                (zboží bez poštovného) v CZK (u platby předem i v EUR), kterou klient vidí v rekapitulaci
                objednávky a obdrží ji také na svůj email ihned po nákupu je konečná a včetně DPH.
                Dodatečně kalkulována je pouze sazba za poštovné. Při zahraniční platbě dobírkou
                účtujeme celý nákup v českých korunách a zákazník nákup uhradí v EUR doručovateli.
                Aktuální denní přepočtový kurz doručovatele se ovšem liší od našeho, proto je celková
                částka nákupu uvedené v EUR pouze orientační!
            
            
                Zahraniční platbu předem je nutné provést na náš účet u FIO družstevní
                záložny vedený v EUR. Platební údaje zákazník obdrží v rámci emailu s informací
                o ceně poštovného (a celkové ceně nákupu včetně poštovného) do dvou pracovních dnů
                od provedení nákupu. Při platbě na náš účet je nutné, abychom obdrželi přesnou částku
                v EUR odpovídající ceně zboží a poštovného. V praxi to znamená, že u platební transakce
                musí odesilatel (klient) zadat režim platby OUR (veškeré platební výlohy hradí odesilatel
                částky). V případě, že neobdržíme na náš účet částku celou, budeme klienta kontaktovat
                s žádostí o doplacení celkové ceny.
            
            
                V případě zahraniční platby dobírkou (hotovostní platba při převzetí
                zboží) sdělíme klientovi také přesnou cenu poštovného v korunách (a tím i celkovou
                cenu nákupu) do dvou pracovních dní emailem. Celková cena nákupu a cena poštovného
                v CZK je konečná a výchozí pro kalkulaci dobírkové částky při převzetí zboží v zahraničí
                přepravcem (nákupy hrazené dobírkou jsou tedy fakturovány v CZK). Celková suma,
                kterou klient v zahraničí zaplatí, ovšem závisí na aktuálním přepočtovém kurzu mezi
                CZK a EUR (či místní měnou), který kalkuluje přepravce (např. Česká pošta) dle svého
                interního sazebníku a denně jej obměňuje. Z tohoto důvodu je při platbě dobírkou
                informace o celkové ceně nákupu v EUR a ceně poštovného v EUR, kterou klient obdrží
                v našem internetovém obchodě a následném emailu, jen orientační, a neodpovídá přesně
                částce, kterou bude účtovat přepravce.
            
            
                U platby předem je tedy výhodou přesná kalkulace nákupu a poštovného v EUR, nevýhodou
                pak bankovní poplatky, které je nutné uhradit (režim platby OUR). U platby na dobírku
                je výhodou přesná kalkulace nákupu a poštovného v CZK a neplacení bankovních poplatků,
                nevýhodou pak pohyblivý kurz CZK vůči EUR, kterým dobírkovné přepočítá dopravce,
                a který se neshoduje s námi použitým kurzem.
                
                    Informování klientů o stavu objednávky
                
                    Emailové potvrzení objednávky 
                    
                    Po každé objednávce vám na váš email systém zašle automatické potvrzení objednávky
                    (v případě platby dobírkou nebo na fakturu, popř. potvrzení objednávky s údaji pro
                    bankovní převod (při platbě předem). Email je povinnou položkou každého nákupu,
                    dbejte, prosím, na jeho bezchybné uvedení.
                
                
                    Sledování stavu vyřízení nákupu, skladové statusy 
                    
                    V rámci výše zmíněného emailového potvrzení nákupu obdrží neregistrovaný klient
                    automaticky vygenerované přihlašovací jméno a heslo, které mu umožní sledování stavu
                    vyřizování nákupu (registrovaní klienti si jméno a heslo zvolili sami při registraci).
                    Přihlášení se provádí na hlavní stránce (odkaz "Přihlásit se"). Přehled nákupů a
                    stav jejich vyřízení naleznete v sekci Moje nákupy. U jednotlivých položek nákupu
                    jsou uvedeny skladové statuty, popř. i poznámka našeho obchodu, resp. skladníka
                    (např. týkající se přesnějšího termínu dodání neskladového zboží).
                
                
                    Přehled skladových statusů uvedených u jednotlivých položek: 
                    
                    
                        - nová - objednávka položky je systémem přijata a čeká na zpracování 
- určena k odeslání - položka byla skladem, přidělili jsme ji ke konkrétnímu nákupu
                            a je připravena k odeslání 
- objednaná u dodavatele - položka nebyla skladem a je objednaná u dodavatele. Přibližný
                            termín dodání je uveden v našem internetovém obchodě u každé položky. Upřesnění
                            termínu dodání (v případě delší, než standardní dodací lhůty) naleznete ve sloupci
                            "Poznámka obchodu" u jednotlivých položek. 
- odeslaná - položka byla expedována (v případě, že všechny položky nákupu mají tento
                            statut, je nákup zcela odbaven). 
                    Možnost částečného vyřízení nákupu
                    V případě, že alespoň jedna položka nákupu je připravena k odeslání, zobrazí se
                    pod nákupem tlačítko "Odeslat skladové položky co nejdříve". Pokud zakliknete tento
                    požadavek, odešleme vám všechny položky se statusem "určena k odeslání". POZOR!
                    Dozasílka zbývajících položek je vždy zpoplatněna částkou 75 korun včetně DPH, která
                    částečně pokrývá další výdaje na poštovné a balné. V případě platby dobírkou je
                    tato částka inkasována při převzetí dozasílaného zboží, u platby předem je nutné
                    částku zaslat na náš bankovní účet (výzva k platbě je po odkliknutí požadavku odeslána
                    na váš email, číslo účtu a variabilní symbol jsou totožné s platbou za provedený
                    nákup).
                
                
                    Potvrzení expedice objednávky
            V den expedice vaší objednávky od nás obdržíte emailovou zprávu nebo sms zprávu
            na mobilní telefon o jejím odesláni. V emailové zprávě je uveden také přehled odeslaných
            položek.