Dodací lhůta je u většiny položek nástrojů a nářadí 2 - 4 týdny od objednání (týká
se České republiky, doba je závislá na rychlosti přepravců). Ve výjimečných situacích
a v případě nedostupnosti zboží ve skladu společnosti Stubai Werkzeugindustrie GmbH
je dodací lhůta delší. O případném zdržení objednávky zákazníka informujeme v klientské
administraci (viz informace níže). Dle našich zkušeností s dodavatelem je podstatná
část sortimentu (cca 90%) dostupná k okamžitému odběru.
Dodací lhůty se budou průběžně zkracovat.
Zboží je zasíláno na dobírku popř. na fakturu (u zákazníků z řad živnostníků, výrobců
a opravářů hudebních nástrojů a škol).
Cena poštovného a balného při platbě převodem činí 159 Kč (Česká pošta) nebo 169 (PPL) včetně DPH.
Při platbě dobírkou po obdržení zboží je cena o 30 Kč vyšší.
V den odeslání zboží z našeho distribučního centra informujeme klienta o této skutečnosti
emailem nebo krátkou textovou zprávou.
Pokud preferujete rychlost zaslání, doporučujeme zadat platbu dobírkou při obdržení
zásilky, pokud hotovostí platit nehodláte, zvolte platbu předem na náš bankovní
účet u Fio banky.
Výhody nákupu v internetovém obchodě "Profesionální nástroje a nářadí Stubai"
- nabízíme široký sortiment nástrojů a nářadí od rakouské firmy Stubai Werkzeugindustrie
GmbH
- nabídka je neustále aktualizována a rozšiřována
Dodací podmínky pro země EU
Zboží zasíláme i v rámci zemí EU. Poštovné a balné činí 200 - 500 Kč včetně DPH
(7 - 17 EUR) a je kalkulováno až po provedení nákupu individuálně našimi pracovníky
podle objemu a hmotnosti zásilky. Klient je do dvou pracovních dní od provedení
nákupu kontaktován emailem a je mu zaslána informace o přesné částce poštovného
(bez ohledu na to, zda bude objednávku hradit převodem či dobírkou). Cena nákupu
(zboží bez poštovného) v CZK (u platby předem i v EUR), kterou klient vidí v rekapitulaci
objednávky a obdrží ji také na svůj email ihned po nákupu je konečná a včetně DPH.
Dodatečně kalkulována je pouze sazba za poštovné. Při zahraniční platbě dobírkou
účtujeme celý nákup v českých korunách a zákazník nákup uhradí v EUR doručovateli.
Aktuální denní přepočtový kurz doručovatele se ovšem liší od našeho, proto je celková
částka nákupu uvedené v EUR pouze orientační!
Zahraniční platbu předem je nutné provést na náš účet u FIO družstevní
záložny vedený v EUR. Platební údaje zákazník obdrží v rámci emailu s informací
o ceně poštovného (a celkové ceně nákupu včetně poštovného) do dvou pracovních dnů
od provedení nákupu. Při platbě na náš účet je nutné, abychom obdrželi přesnou částku
v EUR odpovídající ceně zboží a poštovného. V praxi to znamená, že u platební transakce
musí odesilatel (klient) zadat režim platby OUR (veškeré platební výlohy hradí odesilatel
částky). V případě, že neobdržíme na náš účet částku celou, budeme klienta kontaktovat
s žádostí o doplacení celkové ceny.
V případě zahraniční platby dobírkou (hotovostní platba při převzetí
zboží) sdělíme klientovi také přesnou cenu poštovného v korunách (a tím i celkovou
cenu nákupu) do dvou pracovních dní emailem. Celková cena nákupu a cena poštovného
v CZK je konečná a výchozí pro kalkulaci dobírkové částky při převzetí zboží v zahraničí
přepravcem (nákupy hrazené dobírkou jsou tedy fakturovány v CZK). Celková suma,
kterou klient v zahraničí zaplatí, ovšem závisí na aktuálním přepočtovém kurzu mezi
CZK a EUR (či místní měnou), který kalkuluje přepravce (např. Česká pošta) dle svého
interního sazebníku a denně jej obměňuje. Z tohoto důvodu je při platbě dobírkou
informace o celkové ceně nákupu v EUR a ceně poštovného v EUR, kterou klient obdrží
v našem internetovém obchodě a následném emailu, jen orientační, a neodpovídá přesně
částce, kterou bude účtovat přepravce.
U platby předem je tedy výhodou přesná kalkulace nákupu a poštovného v EUR, nevýhodou
pak bankovní poplatky, které je nutné uhradit (režim platby OUR). U platby na dobírku
je výhodou přesná kalkulace nákupu a poštovného v CZK a neplacení bankovních poplatků,
nevýhodou pak pohyblivý kurz CZK vůči EUR, kterým dobírkovné přepočítá dopravce,
a který se neshoduje s námi použitým kurzem.
Informování klientů o stavu objednávky
Emailové potvrzení objednávky
Po každé objednávce vám na váš email systém zašle automatické potvrzení objednávky
(v případě platby dobírkou nebo na fakturu, popř. potvrzení objednávky s údaji pro
bankovní převod (při platbě předem). Email je povinnou položkou každého nákupu,
dbejte, prosím, na jeho bezchybné uvedení.
Sledování stavu vyřízení nákupu, skladové statusy
V rámci výše zmíněného emailového potvrzení nákupu obdrží neregistrovaný klient
automaticky vygenerované přihlašovací jméno a heslo, které mu umožní sledování stavu
vyřizování nákupu (registrovaní klienti si jméno a heslo zvolili sami při registraci).
Přihlášení se provádí na hlavní stránce (odkaz "Přihlásit se"). Přehled nákupů a
stav jejich vyřízení naleznete v sekci Moje nákupy. U jednotlivých položek nákupu
jsou uvedeny skladové statuty, popř. i poznámka našeho obchodu, resp. skladníka
(např. týkající se přesnějšího termínu dodání neskladového zboží).
Přehled skladových statusů uvedených u jednotlivých položek:
- nová - objednávka položky je systémem přijata a čeká na zpracování
- určena k odeslání - položka byla skladem, přidělili jsme ji ke konkrétnímu nákupu
a je připravena k odeslání
- objednaná u dodavatele - položka nebyla skladem a je objednaná u dodavatele. Přibližný
termín dodání je uveden v našem internetovém obchodě u každé položky. Upřesnění
termínu dodání (v případě delší, než standardní dodací lhůty) naleznete ve sloupci
"Poznámka obchodu" u jednotlivých položek.
- odeslaná - položka byla expedována (v případě, že všechny položky nákupu mají tento
statut, je nákup zcela odbaven).
Možnost částečného vyřízení nákupu
V případě, že alespoň jedna položka nákupu je připravena k odeslání, zobrazí se
pod nákupem tlačítko "Odeslat skladové položky co nejdříve". Pokud zakliknete tento
požadavek, odešleme vám všechny položky se statusem "určena k odeslání". POZOR!
Dozasílka zbývajících položek je vždy zpoplatněna částkou 75 korun včetně DPH, která
částečně pokrývá další výdaje na poštovné a balné. V případě platby dobírkou je
tato částka inkasována při převzetí dozasílaného zboží, u platby předem je nutné
částku zaslat na náš bankovní účet (výzva k platbě je po odkliknutí požadavku odeslána
na váš email, číslo účtu a variabilní symbol jsou totožné s platbou za provedený
nákup).
Potvrzení expedice objednávky
V den expedice vaší objednávky od nás obdržíte emailovou zprávu nebo sms zprávu
na mobilní telefon o jejím odesláni. V emailové zprávě je uveden také přehled odeslaných
položek.